LEVERINGSINFORMATIE

We willen je spullen graag zo veilig en zo snel mogelijk naar je opsturen. Op deze pagina vind je nuttige informatie over wanneer je de levering kan verwachten en wat er gebeurt als je op dat moment niet aanwezig bent op het opgegeven adres.

KOSTEN EN TIJDEN

In het Verenigd Koninkrijk en Noord-Ierland (Engeland, Schotland, Wales exclusief de Schotse Hooglanden en Eilanden, en Noord-Ierland) bieden we gratis standaard levering op alle producten. De levertijd van je artikel(en) is 2 tot 5 werkdagen. In het Verenigd Koninkrijk en Noord-Ierland bieden we ook express-levering op de volgende dag. Dit kost £ 4,99.

In de Schotse Hooglanden (AB36-38, AB55-56, FK17-21, IV1-39, IV52-54, IV63, KW1-14, PA21-40, PH19-26, PH30-41, PH49-50) en de Schotse Eilanden (HS1-9, IV40-51, IV55-56, KA27-28, KW15-17, PA20, PA41-49, PA60-78, PH42-44, ZE1-3) bieden we alleen gratis standaard levering binnen 2 tot 5 werkdagen. We kunnen op dit moment geen levering op de volgende dag aanbieden.

In Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Nederland bieden we standaard levering binnen 2 tot 5 dagen. Dit kost € 9,99. We kunnen op dit moment geen levering op de volgende dag aanbieden.

We bieden op dit moment geen internationale levering.

OVERIGE INFORMATIE

Alle leveringsopties zijn onderhevig aan beschikbaarheid en zijn exclusief weekenden en feestdagen. Bij levering is een handtekening vereist. Als je niet aanwezig bent op het opgegeven adres, worden eventuele instructies opgevolgd die je hebt opgegeven voor het achterlaten van je pakket op een veilige plek. We kunnen ook een kaart achterlaten met het ophaaladres.

We doen altijd ons best om je aankoop zo snel mogelijk te leveren. Houd echter rekening met extra tijd voor levering in afgelegen gebieden.

NIET GELEVERDE BESTELLING OF LATE LEVERING MELDEN

Wacht enige tijd op basis van de aangegeven informatie tot je artikelen geleverd worden. Je kunt de levering volgen via de koppeling in de verzendbevestiging die per e-mail is verzonden voor een nauwkeurige leverdatum. Als je de bestelling niet hebt ontvangen binnen de opgegeven tijdsperiode, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen je verder helpen.

Door op Aanmelden te klikken, stem je in met het ontvangen van marketingcommunicatie via e-mail van Bullitt Mobile Ltd (producent van de Land Rover Explore-telefoon) en ga je akkoord met de servicevoorwaarden en het privacybeleid van Bullitt Mobile ALGEMENE VOORWAARDEN WEBSITE en PRIVACYBELEID. Dit is verplicht.